PREKIŲ GRAŽINIMAS
Apie prekių grąžinimą nedelsdami (ne vėliau nei per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento) informuokite mus el. paštu info@nmcentras.lt, laiško “Subject” eilutėje nurodydami savo prekių įsigijimo PVM sąskaitos-faktūros numerį ir prierašą “Grąžinamos prekės”. Laiške nurodykite prekės pavadinimą ir trumpai aprašykite prekės grąžinimo priežastį. Kokybiškos prekes privalo būti grąžinamos tiksliai tokios būklės, kokią gavote - originalioje pakuotėje, nepažeistos, nenaudotos ir nepraradusios savo prekinės išvaizdos. Supakuokite prekes saugiai (tam galite panaudoti dėžutę, kurioje jas gavote iš VšĮ „Nacionalinis mokymų centras”) ir išsiųskite registruotu paštu:
Grąžinamos prekės
VšĮ „Nacionalinis mokymų centras”
Nemenčinės pl. 4E-104
LT-10109 Vilnius
Prie siuntėjo duomenų nurodykite savo vardą, pavardę, adresą bei telefono numerį.
Svarbu: jeigu grąžinate nekokybiškas prekes (pvz., knygą pažeistu viršeliu) siuntimo išlaidas apmokėsime mes. Jeigu grąžinate kokybiškas prekes jų originalioje pakuotėje, siuntos išlaidas apmoka pirkėjas. Kaip numato Europos Sąjungos el. prekybą reglamentuojantys įstatymai, gavę grąžinamas prekes per ne vėliau kaip 14 d., grąžinsime Jums pinigus į nurodytą sąskaitą arba pakeisime prekę kita. Tuo atveju, jeigu Jūsų siuntai buvo taikomas transportavimo mokestis, prekių pristatymo išlaidos nebus grąžintos.
Kilus neaiškumų, klausimų ar nusiskundimų, pirmiausiai siūlome kreiptis į mus el. paštu info@nmcentras.lt arba telefonu 8 5 250 34 64. Neradus bendro sutarimo, prašymus ar skundus dėl Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje įsigytos Prekės Pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.